1. Повна назва навчального закладу
Острійківська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів Узинської міської ради Київської області
2. Концептуальні основи школи
— Школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник
навчально-виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад
у національно-культурне відродження України у розбудову держави.
— Школа має бути конкурентноздатною й престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку
і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні.
3. Завдання навчального закладу
— Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей. Формування ціннісних
орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.
— Формування у школярів бажання і уміння вчитися, виховання потреби і здатності до навчання упродовж усього життя,
вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань.
— Створення комфортних, безконфліктних і безпечних умов для розвитку особистості учня, реалізації його можливостей
та здібностей. Збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців.
— Виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально
компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних
життєвих ситуаціях.
— Виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого професійного самовизначення, формування
готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.
— Виховання школяра як людини моральної, відповідальної, людини культури з розвиненим естетичним і етичним
ставленням до навколишнього світу і самої себе.
4. Проблема, над якою працює школа
"Особистісно зорієнтований підхід у навчально-виховній роботі школи як засіб творчого розвитку вчителя та учня"
5. Напрямки роботи школи
— перехід до особистісно зорієнтованої моделі навчання і виховання;
— застосування методів інтерактивного навчання з метою підвищення рівня взаємодії учасників навчально-виховного процесу;
— розвиток інтелектуального і творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу.
6. Участь школи у регіональних, всеукраїнських проектах
Учні нашої школи постійно беруть активну участь в Міжнародних конкурсах з математики «Кенгуру» та
"Соняшник", Всеукраїнських конкурсів з біології «Колосок», з фізики «Левеня», знавців української мови ім. П.Яцика.
Учні школи — учасники майже всіх районних конкурсів, акцій, змагань.
7. Участь у конференціях, семінарах, проектах
На базі школи було проведено:
—
—
8. Особливості навчального закладу
Результативність навчально-виховного процесу досягається завдяки злагодженій творчій роботі педагогічного колективу
школи, відданості своїй професії. За багато років колектив здружився, став великою родиною.
З метою обміну та популяризації власного досвіду роботи вчителі нашої школи приймають участь у районному конкурсі
«Учитель року» в різних номінаціях.
Досягнення учнів
|