МО природничо-математичного циклу
2019-2020 н.р.
Керівник МО- ПОЛІЩУК Р.В.
Склад МО: Метенко К.М., Бабій Л.В., Совенко В.В., Поліщук Р.В., Литвин Н.І., Розпутній В.В..
Проблема, над вирішенням якої працюватиме МО вчителів природничо-математичного циклу у 2019-2020 н.р.
Формування особистості учня на основі якісної освіти, розвитку його творчих можливостей, самовдосконалення через підвищення рівня професійної компетентності педагогів у просторі сучасних освітніх технологій на уроках математики, фізики, біології, хімії, інформатики,основ здоров`я, трудового навчання.
Завдання, над якими працюватиме МО вчителів природничо-математичного циклу.
- Використання нових технологій в навчальній діяльності, технологій соціального моделювання, творчо-розвиваючих технологій.
- Профорієнтація, готовність до професійного самовизначення учнів.
- Розв`язування практичних задач на уроках біології, хімії, фізики, математики, інформатики. Вироблення в учнів умінь практично застосовувати набуті знання, користуватися джерелами інформації.
- Удосконалювати педагогічну майстерність засобами:
а) курсового підвищення кваліфікації;
б) участі вчителів природничо-математичного циклу в районних семінарах, шкільних МО, педрадах і т.д;
в) підвищення рівня майстерності шляхом самоосвіти.
Питання, над якими працюють члени методичного об`єднання:
- Бабій Л.В. - Використання ІКТ на уроках математики.
- Литвин Н.І. – Формування в учнів інформаційних компетентностей шляхом використання програмних засобів з фізики.
- Метенко К.М. - Розвиток пізнавальної і творчої активності учнів на уроках математики з використанням сучасних освітніх технологій.
- Розпутній В.В. - Формування творчих умінь і навичок учнів на уроках трудового навчання та креслення у процесі проектної діяльності.
- Поліщук Р.В. – Формування і розвиток здібностей учнів на основі вивчення індивідуальних особливостей особистості, здійснення диференційованого підходу.
- Совенко В.В.- Розвиток пізнавальної діяльності, активності, самостійності учнів як шлях до формування особистості
І засідання.
Тема. Організація та робота МО у 2019-2020н.р.
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1.Аналіз стану викладання предметів, виконання державних стандартів за 2018-2019 н.р. (доповідь)
|
30.08.2019 |
Поліщук Р.В. |
2.Аналіз навчальних програм, підручників (обмін досвідом).
|
протягом року |
Бабій Л.В. Метенко К.М. Шпирка А.І. |
3. Корекція та затвердження плану на новий навчальний рік.
|
протягом року |
Бабій Л.В., Поліщук Р.В. |
4. Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2017-2018 н. р. |
протягом року |
Члени МО |
ІІ засідання.
Тема. Формування і розвиток здібностей учнів на основі вивчення індивідуальних особливостей особистості, здійснення диференційованого підходу.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
1. Формування і розвиток здібностей учнів на основі вивчення індивідуальних особливостей особистості, здійснення диференційованого підходу (доповідь)
|
14.11.2019р. |
Вчителі-предметники |
2 |
2. Відкритий урок хімії у 11 класі.
|
14.11.2019р. |
Шпирка А.І. |
3 |
3. Відкритий урок біології у 8 класі.
|
15.11.2019р. |
Члени МО |
4 |
3.Обговорення доповіді та уроків. Обмін досвідом, вироблення рекомендацій з власного досвіду. |
15.11.2019р. |
Мітенко К.М., Поліщук Р.В. |
ІІІ засідання.
Тема. Формування в учнів інформаційних компетентностей шляхом використання програмних засобів (круглий стіл).
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1. Формування в учнів інформаційних компетентностей шляхом використання програмних засобів. (доповідь).
|
30.01.2020р. |
Литвин Н.І.
|
2.Відкритий урок фізики у 9 класі.
|
30.01.2020р. |
Литвин Н.І.
|
3. Відкритий урок інформатики у 11 класі.
|
30.01.2020р. |
Поліщук Р.В. |
4.Обговорення доповіді та уроку. Обмін досвідом, вироблення рекомендацій з власного досвіду. |
30.01.2020р. |
Члени МО |
ІУ засідання.
Тема. Розвиток пізнавальної діяльності, активності, самостійності учнів як шлях формування особистості засобами сучасних інформаційних технологій
(семінар-практикум).
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Розвиток пізнавальної діяльності, активності, самостійності учнів як шлях формування особистості (доповідь).
|
13.03.2020р. |
Совенко В.В.
|
2 |
Відкритий урок географії у 9 класі.
|
13.03.2020р. |
Совенко В.В.
|
3 |
Використання ІКТ на уроках математики (доповідь)
Відкритий урок математики у 11 класі
|
13.03.2020р. |
Бабій Л.В. |
4 |
Обговорення доповіді та уроків. Обмін досвідом, вироблення рекомендацій з власного досвіду. |
13.03.2020р. |
Члени МО
|
5 |
Організація повторення та підготовка учнів до ДПА та контрольних робіт. |
13.03.2020р. |
Поліщук Р.В. |
У засідання.
Тема. Підготовка учнів до державної підсумкової атестації. Планування роботи на діагностичній основі.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Формування творчих умінь і навичок учнів на уроках технологій у процесі проектної діяльності (доповідь).
|
24.04.2020р. |
Розпутній В.В
|
2 |
Відкритий урок технологій у 6 класі.
|
24.04.2020р. |
Розпутній В.В
|
3 |
Обговорення доповіді, уроків.
|
24.04.2020р. |
Члени МО |
4 |
Затвердження додатків для підсумкових контрольних робіт та ДПА. |
24.04.2020р. |
Бабій Л.В.
|
5 |
Звіт роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2019-2020 н.р. |
24.04.2020р. |
Поліщук Р.В. |
2016 - 2017 н.р.
Керівник МО- МЕТЕНКО К.М.
Склад МО: Метенко К.М., Бабій Л.В., Совенко В.В., Поліщук Р.В., Литвин Н.І., Розпутній В.В..
Мета методоб’єднанння вчителів природничо-математичних наук:
- забезпечення безперервного удосконалення якості викладання, підвищення рівня проведення уроків;
- впровадження інноваційних технологій навчання, використання найбільш доцільних форм і методів навчання;
- розвиток творчих здібностей учнів для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти;
- створення оптимальних умов для розвитку та самореалізації учні;
- формування бажання і уміння вчитись;
- виховання потреб до навчання упродовж усього життя, свідомого ставлення до навчальної праці;
- інтелектуальний розвиток учнів, виховання позитивних рис характеру.
Засідання № 1 (01.09.15) Нормативно-правове забезпечення викладання природничо-математичних наук у 2015-2016 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Аналіз проведення роботи м/о в 2014-2015 н. р. |
01.09.2015 |
Метенко К.М. |
2 |
Опрацювання нормативно-правових документів : Методичні рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу на уроках природничо-математичних дисциплін у 2015 – 2015 н. р.(лист. від 26.06. 2015 р. № 1/9-305 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів - Ведення шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» - Календарно-тематичне планування уроків природничо-математичних наук - Нормативне забезпечення профільного вивчення математики - Опрацювання листа МОН від 29.10.07 № 1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів» - Огляд методичної літератури. Подорож сторінками фахових газет і журналів |
протягом року |
Бабій Л.В. Метенко К.М. Шпирка А.І. |
3 |
Про участь учителів в роботі шкільних творчих груп «Підвищення якості навчальних досягнень шляхом впровадження ІКТ у навчально – виховний процес і управлінську діяльність», «Розвиток мотиваційного потенціалу особистості учня до здорового способу життя через діяльність вчителя» |
протягом року |
Бабій Л.В., Поліщук Р.В. |
4 |
Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2015-2016 н. р. |
протягом року |
Члени МО |
ІІ засідання.
Тема. Формування і розвиток здібностей учнів на основі вивчення індивідуальних особливостей особистості, здійснення диференційованого підходу.
Засідання № 2 ( 03.11.15) Принципи дидактики в навчанні природничо-математичних наук
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
З досвіду роботи. Презентація «Особистісно зорієнтований підхід у викладанні природничо-математичних дисциплін» |
листопад |
Бабій Л.В. |
2 |
Роль проблемних методів навчання при проведенні нестандартних уроків |
листопад |
Бабій Л.В. |
3 |
Робота з обдарованими та слабо встигаючими дітьми. Організація повторення навчального матеріалу |
листопад |
вчителі |
Засідання № 3 (11.01.16) Роль задач у навчанні природничо-математичних наук
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Підсумки перевірки результатів навчальних досягнень учнів за І семестр 2015-2016 н.р., участі у ІІ турі олімпіад з базових дисциплін |
|
Бабій Л.В. |
2 |
Доповідь « Роль задач у навчанні природничо-математичних наук» |
|
Метенко К.М. |
3 |
Практикум «Підвищення якості навчальних досягнень шляхом впровадження ІКТ у навчально – виховний процес і управлінську діяльність» |
|
Бабій Л.В. |
4 |
Шляхи розвитку мотиваційного потенціалу особистості учня до здорового способу життя через діяльність вчителя |
|
Поліщук Р.В. |
5 |
Творчий звіт вчителів про роботу над методичною проблемою, які атестуються у 2015 – 2016 н.р. |
|
Бабій Л.В. |
Засідання № 4 (31.03.16) Методика профільного вивчення математики
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Методика профільного навчання математики учнів. «Калейдоскоп ідей» (про методи і прийоми педагогічної майстерності ) |
січень |
Вчителі-предметники |
2 |
Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти |
січень |
Шпирка А.І. |
3 |
Організація самоосвіти вчителів МО протягом 20115– 2016 н.р. |
січень |
Члени МО |
4 |
Розгляд матеріалів ДПА з математики, біології |
|
Мітенко К.М., Поліщук Р.В. |
Засідання № 5 ( 12.05.12 )
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Огляд нормативно-правових документів щодо організації навчальної практики, екскурсій та порядку закінчення 2015 – 2016 навчального року, проведення ДПА та ЗНО |
травень |
|
2 |
Звіт про результати роботи шкільних творчих груп «Підвищення якості навчальних досягнень шляхом впровадження ІКТ у навчально – виховний процес і управлінську діяльність», «Розвиток мотиваційного потенціалу особистості учня до здорового способу життя через діяльність вчителя» |
травень |
|
3 |
Звіт про роботу кабінетів фізики, біології, математики |
травень |
|
4 |
Підведення підсумків роботи МО у 2015– 2016 н.р. Диспут «Модернізація навчально-виховного процесу: проблеми та можливості» |
травень |
|
5 |
Діагностування вчителів |
|
|
|