Середа, 26.06.2019, 08:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Острійківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Пошук
Корисні посилання
ЗНО

Персональні сторінки

Головна » Файли » вч. початкових класів Щербини Н.В.

Інклюзивне навчання
[ Викачати з сервера (553.5 Kb) ] 14.04.2013, 13:13

Вступ

 

У мене немає ніг, але є почуття,

Я не можу бачити, але я постійно думаю.

Хоча я не чую, я хочу спілкуватись.

Чому люди вважають мене непотрібною,

безмовною, бездумною?

Як і інші, я спроможна думати про наш світ.

 

Коралі Северс, 14 років, Велика Британія

 

Кожна людина, незалежно від стану здоров`я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не різниться від якості освіти здорових людей. Цей принцип, що відбитий у низці міжнародних документів, покладений в основу організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, котре впроваджується з метою реалізації їхнього права вибору навчального закладу та форми навчання за місцем проживання із забезпеченням усіх необхідних для цього умов.

Сучасний стан розвитку України зумовлює визначення нових пріоритетів і перспектив розвитку спеціального освітнього закладу та висуває нові вимоги до змісту навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку, до розробки інноваційних технологій педагогічної корекції властивих їм порушень.

Поняття "діти з особливими потребами" має широкий зміст і включає в себе всі категорії фізичних, психічних та психологічних порушень у розвитку дитини. Як допомогти дитині, що має порушення та, яка опинившись у загальноосвітній школі, стикається з безліччю проблемних ситуацій та власною неспроможністю. Можна зрозуміти батьків, які віддають перевагу загальноосвітній школі, а не спеціалізованому закладу для подальшого навчання та соціалізації дитини, бо вони піклуються про збереження статусу "нормальності" для своєї дитини. Правильність внутрішнього інтуїтивного рішення батьків таких дітей, стосовно подальшої соціалізації підтверджується ідеями інклюзивної освіти, які останнім часом поширюються та осмислюються на державному рівні та в освітньому просторі.

Мета ж інклюзивної школи – дати всім учням можливість найбільш повноцінного соціального життя, активної участі у колективі, тим самим забезпечуючи найбільш повну взаємодію і турботу один про одного як членів співтовариства… Такий підхід до дитини з особливими потребами: зважання на його обмеженні можливості, прийняття його таким, яким він є, чутливість до його проблем, повага як до особистості та симпатія – запорука успішної соціалізації.

Категорія: вч. початкових класів Щербини Н.В. | Додав: Катя
Переглядів: 795 | Завантажень: 58 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Контакти
Наша адреса
вул. Миру (Леніна), 38
с. Острійки Київської області
Телефон (04563) 2 02 99
Е-mail: ostrijky.school@i.ua
Схема проїзду
Схема проїзду
Національна дитяча "гаряча лінія"
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Карта
Час
Прогноз погоди
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 113
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz