Субота, 18.01.2020, 05:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Острійківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Пошук
Корисні посилання
ЗНО

Персональні сторінки

Головна » Файли » вч. початкових класів Щербини Н.В.

Урок образотворчого мистецтва з використаннням інноваційних технологій
[ Викачати з сервера (654.0 Kb) ] 30.11.2012, 14:15

              Тема: Осінній букет

Мета: Вчити учнів малювати осінній букет за спостереженнями, за пам’яттю. Удосконалювати навички заповнення аркуша, вміння розташовувати малюнок на аркуші. Розвивати вміння відтворювати побачене, асоціативно-образне мислення, фантазію. Виховувати бажання малювати, естетичний смак, підтримувати відчуття радощів від художньої творчості.

Обладнання: Аркуші паперу, листочки для практичного завдання, фарби, олівці, пензлі, композиції в ілюстраціях, експозиція осіннього букету, запис музики Брамса.

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ ДО УРОКУ.

− Подивіться мені в очі. Поглянемо один на одного. Посміхнемося.

ІІ. РОЗПОВІДЬ УЧИТЕЛЯ.

− Сьогодні, діти, ми будемо творити на уроці малювання. Але, насамперед, я закликаю вас звернутися до скарбнички своєї пам’яті, а також збагатити її новою інформацією.

Принцеса Зорянка, прокинувшись, побігла в садочок до чарівного джерельця аби вмити личко. Раптом вона почула гуркіт і побачила фею Дощу. З-під коліс її карети виривалися блискавки. Зорянка вмилася чарівною водицею, а потім струсила краплинки і чарівні краплинки покотилися небом… Набравши у свій глечик чарівної водиці, вона хотіла полити кущі троянд, але глечик перевернувся, водичка потекла струмочками, виблискуючи на сонці. Звисли вони райдугою. Зорянка тричі махнула диво-паличкою і розсипалися краплини на дрібні барвисті камінці. Попадали вони у синє море, покотили їх хвилі дном морським. Знайшла їх Янтаринка, граючись, викинула їх на берег. Зібрав «райдужні камінці» серед гальки живописець Діонісій, розтер у порошок, приготував із них фарби і розфарбував стіни замку на високім пагорбі серед синіх озер. Багато літ промайнуло відтоді, а фарби залишилися й донині і виразними, і яскравими.

- Хто такий живописець?

- Хто такий художник?

- У давнину художники не лише малювали картини, а й усілякими засобами намагалися збагатити свою палітру фарб.

У музеї відомого художника Рубенса можна побачити його дорожню валізу, у якій зберігається зібрана колекція фарб.

- Які фарби вам відомі?

- Які картини вважаються найпершими? Як вони з’явилися?

- Що зображували на стінах печер первісні люди?

ІІІ. СЛОВНИК ХУДОЖНИКА

- Продовжуємо опановувати словник художника.

Сьогодні ми звернемося до слів

«Олівець»                і               «Акварель»

 


 

- Що таке «олівець»?

- Що таке «акварель»?

- Введемо до нашого словника ще й слово «композиція».

«Композиція» – означає «складати», «поєднувати». У живописі воно означає побудувати, розташувати на площині аркуша.

«Букет» - означає «гарно підібрана група рослин».

IV. ВІДГАДУВАННЯ ЗАГАДКИ

Хто вона, ота красуня,

В золотім намисті,

Що без пензля і без барвів

Скрізь малює листя.

На деревах листя те

Так блищить, мов золоте!

 

 

V. БЕСІДА:

- Осінь… Скільки поезії у цьому золото-сонячному слові і скільки радості й тихого смутку!

Її часто звуть чудовою, замріяною, золотою, загадковою, незбагненною.

- Діти, хто, на вашу думку, може передати красу осені?

- Для художника – є фарби,

для композитора – звуки;

а для письменника і поета – слово.

 

VІ. ПРОСЛУХОВУВАННЯ МУЗИКИ БРАМСА.

 

VІІ. СПОГЛЯДАННЯ ТВОРІВ МИСТЕЦТВА.

Бесіда за репродукцією картини І. Левітана «Золота осінь»

- Про що ця картина?

- Яка трава восени?

- Чи всі дерева вдягають зелене вбрання?

- Яке листя на деревах?

- Що найбільше сподобалось на картині?

- Які кольори переважають: теплі чи холодні?

VІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ.

- На сьогоднішньому уроці ми будемо складати і малювати букет із осінніх листочків.

ІХ. ВПРАВА «УЯВНІ ПРЕДМЕТИ»

Мета: Зламати стереотипи; подолати бар’єри досвіду й упередження перед творчим мисленням.

Застосування. Фізична активність перед творчим завданням.

Може застосовуватись як розминка.

Тривалість: 7 хвилин.

- Діти, станьмо в коло. Наше завдання – передати по колу уявний предмет. Це слід робити мовчки, без обговорення.

Завдання – отримати цей предмет від свого сусіда праворуч, визначити його застосування, показуючи, що ви зрозуміли, що це таке, і, в свою чергу, перетворивши його на щось цілком інше, передати наступному учаснику. Це не гра у відгадування, а можливість створити щось цілком нове і представити це іншому. Починаю гру я.

(Діти грають у гру по колу).

Х. СКЛАДАННЯ АСОЦІАТИВНОГО КУЩА.

- Які образи у вас виникають, коли ви бачите осінній листок?

холод

 

вітер

 
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ХІ. МАЙСТЕРНЯ ХУДОЖНИКА

- А тепер, діти, запрошую вас до майстерні художника.

Сідайте якомога зручніше, уважно подивіться на свій стіл. На ньому матеріал, з яким ми будемо працювати.

Наш приятель Олівець запропонував взяти участь у виставці «Осіннього букету». Проте це буде незвична виставка, виставка малюнків. Кожен повинен виявити свою фантазію та творчість.

Рослини не повинні затискувати одна одну, тоді щонайповніше виявиться їх форма. Букет має бути довільним. Проте пам’ятайте про барви Осені. А у неї – свої кольори.

- А чи знаєте ви їх?

У кожного з вас є маленький листочок. Ви маєте впізнати листок за його формою, згадати кольорову гаму цього листочка і показати рисочками під листочком.

Практичне завдання «Оживи листок».

ХІІ. ХУДОЖНЯ ГРАМОТА:

а) робота з олівцем:

- Що будемо виконувати олівцем?

- Як працюватимемо олівцем?

б) робота з фарбами:

- Які основні властивості акварелі?

в) техніка безпеки.

ХІІІ. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНів

XIV. ПІДСУМОК

Рефлексія

- Що ми сьогодні малювали?

- Що нового дізналися?

- Що з сьогоднішнього уроку ви:

·        знаєте?

·        умієте?

·        цінуєте?

XV. АНАЛІЗ І ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ РОБІТ

Організація виставки дитячих малюнків.

Категорія: вч. початкових класів Щербини Н.В. | Додав: Катя
Переглядів: 1429 | Завантажень: 147 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Контакти
Наша адреса
вул. Миру (Леніна), 38
с. Острійки Київської області
Телефон (04563) 2 02 99
Е-mail: ostrijky.school@i.ua
Схема проїзду
Схема проїзду
Національна дитяча "гаряча лінія"
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Карта
Час
Прогноз погоди
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 113
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz