Сучасний
світ ставить високі вимоги до людини, тому завдання сучасної школи полягає у
вихованні особистості, здатної до життєтворчої діяльності, Представлена
програма з інформатики «Шукачі скарбів» розроблена на основі Закону України
«Про загальну середню освіту» і Державного стандарту базової і повної
середньої освіти. У ній враховано всі вимоги до шкільного курсу «Інформатика»,
узято до уваги специфіку навчального предмета, що має виразні інтегративні
функції, здатність справляти різнобічний навчальний, розвивальний і виховний
вплив на учнів, сприяти формуванню особистості, здатної правильно обрати свій
шлях у житті, зважаючи на власні можливості, рівень компетентн
... Читать дальше »
Методичні рекомендації до використання в навчальному процесі педагогічного програмного засобу "Геометрія 10” Однією з найактуальніших проблем підвищення якості знань, рівня сформованості умінь і навичок, збільшення інтересу учнів до вивчення математики у загальноосвітніх закладах є створення відповідних діяльнісних середовищ. Систематичне використання діяльнісного підходу у навчанні потребує розробки оригінальних підручників і методики проведення учбових занять. Педагогічний програмний засіб (ППЗ) „Геометрія 10” створений згідно з чинною навчальною програмою з математики, затвердженою Міністерством освіти і науки України з метою організації продуктивної пізнавальної діяльності учнів для засвоєння геометричних знань, формування умінь працювати з інформацією, розвиток дослідницьких та комунікативних умі
... Читать дальше »
Мета програми – сприяти розвитку творчого потенціалу
обдарованих дітей. Ця програма
покликана забезпечити розвиток у дітей молодшого шкільного віку вмінь і навичок,
потрібних у їхній майбутній мовленнєвій діяльності.... Читать дальше »
Вступ до школи – переломний момент у житті дитини. Він пов’язаний з новим
типом стосунків з ровесниками й дорослими, новим видом основної діяльності
(навчальної, а не ігрової).Тобто в житті дитини змінюється все: обов’язки,
оточення, режим. У першокласника має сформуватися усвідомлення свого
нового статусу – школяра, учня. Діти люблять гратися і не люблять навчатися. В
них потрібно сформувати потребу вчитися, а відтак – працювати. Привчити дитину
до думки, що роботи можна уникнути, що все можна робити будь-як, без зусиль –
означає нівечити її характер. Період входження дитини в шкільне життя
називається періодом соціально – психологічної адаптації дитини до нових ум
... Читать дальше »