Під таким девізом пройшов Всеукраїнський Тиждень дитячого читання у Острійківській ЗОШ І-ІІІ ступенів. І хоча всі заходи відбувались у дистанційній формі, проте більшість учнів та батьків не лишились осторонь та активно долучилися.
Наші школярики продемонстрували міні-виставки художніх творів із власної домашньої бібліотеки. Виявляється діти не лише читають художню літературу, а й енциклопедії та розвиваючі книжки!
Не лише учні, а й батьки долучилися до Всеукраїнського Тижня дитячого читання. Разом із своїми дітлахами дорослі читали улюблені казки, малювали ілюстрації улюблених казкових героїв та обговорювали їх вчинки.
Учні гуртка «Калинонька» з радістю приходять на заняття де навчаються гри на сопілці продовжують розвивати свої музичні здібності, Виступають на концертах та конкурсах.ні гуртка «Калинонька» з радістю приходять на заняття де навчаються гри на сопілці продовжують розвивати свої музичні здібності, Виступають на концертах та конкурсах.
Старшокласники Острійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів за ініціативи учнівського самоврядування долучилися до акції "Чистий беріг". Вони не словом а ділом довели, що річка, чистий беріг- це окраса рідного села, святиня яку потрібно оберігати.
Оцінювання діяльності закладу освіти через аналіз цілісної системи дає змогу відповісти на важливі запитання: де ми є і куди рухаємося. На четвертій онлайн-зустрічі з тренерами програми «Демократична школа», 27.05.2020 року, педагоги, учні та батьки Острійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів мали змогу за допомогою Інструменту демократичного розвитку відповісти три головні запитання: «Яким чином принципи демократії і прав людини відображені у житті школи? Яким чином школа інтегрує принципи та підходи ОДГ/ОПЛ в освітній процес? Як відбувається співпраця школи з представниками місцевої громади?»
Дана робота дозволить в подальшому визначити рівень розвитку демократичної культури в закладі, спланувати дії з метою покращення ситуації та оцінити їхню результативність.
Педагоги відзначили, що важливу роль у формуванні вільної особистості та відповідального громадянина відіграє демократичне шкільне середовище і можливість практичного досвіду демократичної участі у школі. Для цього важливо формувати й поглиблювати демократичну культуру, заохочувати ініціативу та власну думку, критичне ставлення до дійсності, повагу до різноманітності, взаємоповагу і відповідальність. А безпечний і комфортний клімат у школі дає змогу побудувати рівноправні й відповідальні стосунки і сприяти розвитку демократичних компетентностей не лише учнів, але й учителів, батьків та представників громади, а усвідомлення важливості своєї ролі в усіх шкільних процесах дозволяє підвищити мотивацію та покращує ефективність навчання.
Сьогодні, 19.05.2020 року, відбулася перша зустріч координаторів Програми «Демократична школа» з розширеною спільнотою Острійківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, присвячена презентації програми "Демократична школа". Тренери коротко ознайомили з інформацією про координаторів та тренерів, як працює програма, чому важливо брати участь у програмі, що корисного може дати програма школі тощо. Кожен висловив свої сподівання від участі в Програмі. У групах учасники розподілили які компоненти належать до демократичного суспільства, а які – ні. Шкільна команда визначила, що школа вже сьогодні має достатньо демократичних ознак, але і є ще над чим працювати. Голова учнівського самоврядування, Приходько Каріна, зазначила, що досі є низькою мотивація учнів до участі у житті школи та села. Крім того, що для того щоб демократія справді працювала, потрібно щоб усі її показники та принципи постійно функціонували, а не були просто наявні.
Сподіваємося надалі залучати ще більшу кількість осіб для участі в наших майбутніх зустрічах!
18.05.2020 року відбулося чергове засідання педагогічної ради закладу, на якому було обговорено коло питань:
1. Про допуск учнів 11 класу до складання ДПА у формі ЗНО з математики, української мови та літератури, біології.
2. Про роботу педагогічного колективу школи з питань наступності освітнього процесу учнів 4 і 5 класів.
3. Про хід впровадження нового Держстандарту загальної середньої освіти у практику роботи школи.
4. Про визначення претендентів на нагородження медалями серед учнів 10 класу за результатами річного оцінювання.
5. Про виставлення річного та підсумкового оцінювання дітям, які не мають засобів дистанційного навчання або не виходять на зв’язок.
6. Про методичні рекомендації щодо заповнення класних журналів.
7. Про виставлення підсумкових оцінок з фізкультури, трудового навчання, мистецтва.
8. Про організацію військово-польових зборів.
Технічні працівники постійно долучаються до благоустрою території школи. І от сьогодні, до місячника благоустрою, на квітнику поблизу будівлі школи було створено композицію з декоративного каміння та висаджено яскраві квіточки.